Mistä johtuu tämä tyytymättömyys?

Olen tyytymätön tai oloni on tyytymätön.. Tuntuu aivan kuin jotain puuttuisi.. Ja puuttuhan minulta, ystävyys.. Olen aikalailla yksinäinen ihminen. Kamalaa sanoa se sillä olen yleisesti ottaen aina ollut ihmisten parissa ja ihmisten kanssa ja rakastan olla ihmisten kanssa.. mutta muuton myötä ystäväni jäivät sinne lapsuuden maisemiin kuten myös sukulaiseni...

Luulin että aikuis-iällä olisi helppo solmia ihmissuhteita, mutta toisin kävi.. Olen siis yksinäinen..

Sitä on jotenkin ärtynyt ja kiukkuinen ihan liian usein.. Ja siitä se tuli se masennus diagnoosikin..
Ja se masensi lisää.. Sillä minä olen aina ollut sosiaalinen, iloinen, ulospäin suunatutunut ja nyt olen vain se ja-sana..

Olenpa nyt kamalan apaattinen ja itsekritiikkinen ja kaikkea muuta..

Mutta ei auta vaikka nostaisi kuinka itseään niskasta pihalle tai johonkin muuhunkin..

Olen tyytymätön niin olen ja muut siis kärsiköön..527265.jpg