Pää on nyt totaalisesti räjähtämispisteessä..
Aamu meni suht koht hyvin..paitsi mitä nyt pääkipu vaivasi. Olisi pitänyt jo tajuta siinä vaiheessa jäädä kotiin..
Lähdettiin kauppaan ja oli sitten tarkoitus mennä kirjastoon.. Ensinnäkin yritin jälleen kerran kehitellä miehen kanssa keskustelua lasten päivähoitoonmenosta että milloin ja missä vaiheessa.. Mutta hän tyynesti vain ohitti minut ja kyseli että josko ensiksi pestäisiin auton ikkunat kun ovat niin likaiset..
ARGH!!!!

Pestiin siis ikkunat ja sitten kauppaan.. Pikku mies jo siinä vaiheessa alkoi käymään kierroksilla.. Ja urheasti vain eteenpäin.. Ja sitten kirjastoon.. Eipä me sinne koskaan päästy.. Pikku ukko kiukutteli ja huuteli ihan kaikkea mahdollista laidasta laitaan.. Joten tällä äidillä paloi käämit totaalisesti ja niin lähdettiin kotiin.. Ja mies vielä viitis kysyä että mikä minulla on!!! HALOO!!

Eikö tuo jo ollut aivan selvää mikä on!! PRKL!

Ja edelleen sama peli jatkuu.. Ja minä en jaksaisi.. pääkipu senkun pahenee... ja vitutuskäyrä nousee äärimmilleen ja pian ylikin..

Miksi pitää olla tällaisia päiviä?
Illalla olisi vielä asukastoimikunnan koukous ja jos tämä peli jatkuu niin onpas hauskaa ja rattoisiaa sielläkin.. Ja minä tunnetusti olen ihminen joka sanoo ihan suoraan ja liiankin suoraan jos oma olotila on äärimilleen ärsytetty!

Miksi kukaan ei voi tajuta tai ymmärtää minua!!!!!

Kiitos!