SISÄLTÄÄ MARINAA


Jatkan tätä marinaani vielä tämän verran..
Ajattelin kylläkin kirjoittaa ukolle kirjeeni, kun ei se tunnu ymmärtävän minua ja minun ajatusetn juoksua olleskaan.. eipä taida aina psykiatrinikaan ymmärtää..

Lapset nukkuvat muuten tällä hetkellä päiväuniaan.. jopa meidan 5v neiti.. ja se ei ole normaalia. Toki hän on viimeaikoina valvonut pidempään ja nukkunut vähemmän tai sitten on tulossa kipeäksi.. kukapa tietää..

Pitäisi ruokaa laitella ja ei todellakaan ole minkäänlaista inspiraatiota siihen, eikä ylensä oikein mihinkään tänään.. V..tuttaa tämmöinen.. Haluan entisen elämäni takaisn ja entisen minäni.

Mutta kuka minä olen?
Tuntuu että minuus on todellakin hukassa ja olen vain ihminen joka menee ja tekee asioita.. Mutta kuinka selvittää kuka olen?  Miten se tehdään? Onko siihen oppikirjaa? Minä en nimittäin saa selvyyttä itsestäni.. Tai siitä kuka tai mikä olen!

Meditointi tai hiljaisuus ei tuo toivottua tulosta sillä pää on täynnä kaikkea enkä osaa sitäkään nollata tahi tyhjentää.

Tänään olisi ryhmätapaaminen ja sekään ei nyt innosta.. En halua kuulla muiden onnistuneita päiviä tai sitä kuinka he ovat itsensä tai masennuksen olemuksen löytäneet, sillä tuntuu että minä en ole sitä löytänyt vaan kadattonut jopa ehkäpä syvemmälle yrittäessäni niin kovasti..