Illalla olisi terapiaryhmän kokoontuminen. Sen tarkoituksena on oppia itse ehkäisemään masennusta, tuntemaan itsensä jne.

Välillä tuntuu ihan "tyhmältä" ne viikko arvioinnit mielialasta, tekemisistä jne.  Hyväksi ne varmasti ovat..en sillä mutta tuntuu vain ettei ne minua palvele.. Minun päiväni ovat aivan samanlaisia..ei siis mitään uutta Uudeltamaalta taaskaan.. Mutta urheasti minä sinne menen siltikin.. Jos vaikka joku kerta oivaltaisin jotain uutta itsestäni ja masennuksestani..

Tuossa miettiessäni tuli mieleeni että päivät menevät joten kuten kun olen lasten kanssa kotona.. mutta kun mies tulee töistä niin minua ärsyttää ja vituttaa ja ahdistaa koko mies?!?!  Siis silloin kun minun oloni on pahimmillaan..
Välillä mietin että en ole onnellinen.. en tiedä..
Mistä ihminen tietää olevansa onnellinen siis oikeasti?!