Päivät vähenevät ja asiat ovat edelleen täysin selvittämättömiä!!!
En ole edes harkinnut vielä soittavani työnantajalleni, että jos vaikka voisi siirtää työnaloitusta.
Mutta minä en halua tehdä sitä.
MINÄ haluan aloittaa työt ja MINÄ haluan päästä asumaan uuteen kotiin.
Olenko itsekäs? Kenties, mutta olen kait sen verran itsekkyyttä ansainnutkin. Luulisin ainakin.

Olen ostellut kirpparilta 2 jakkua (mustia) yhdet mustat avokkaat. Sitten alennusmyynnistä 2 hametta ja 2 paitaa ja yhdet kengät.  Uusiin ei ole varaa ja nykyisillä vaatteilla ei voi kovin pitkään mennä. Suorat housut puuttuu, mutta saavat puuttua. Ei minulla todellakaan ole varaa ostaa uusia housuja, täysillä hinnoilla.

Olisin halunnut vielä muutaman kauluspaidan mutta niihin en ole törmännyt. Tai siis olen mutta koot ovat sitten niin pieniä että melkein bikineistä minulle menisi..

Inhoan itseäni kun olen näin lihava!!!!!!!!!!! Hoikempana saisi helpommin vaatteita ja edullisemmin!!
Kivaa kun ylipainosta saa maksaa enemmän..