Näin olemme jälleen yhden juhannuksen köyhempiä.
Meni hyvin ja hieman huonommin.. Parisuhteessa siis..jälleen kerran =(

Minä mietin yön pimeinä tunteina jälleen itseni kipeäksi..  Onko mitään järkeä olla yhdessä kun kaikki menee ristiin.. Hyvät hetket  ovat hvyiä mutta sitten kun ei mene niin välikohtaus on välttämätön.

Mies on sitä mieltä ja minä tätä.. ja miehen mieli on sitten se oikea ja ainoa.  Mitä kasvatukseen tulee.. Lapsi tekee näin ja se on siis väärin tehty, mies toimii ehdottoman jyrkästi ja minä olen asiasat eri mieltä niin konflikti on välitön ja lopulta käy niin että minä ja mies riidellään jne.  Eilen jo sormuksenkin annoin pois..  Eikä tämä nyt ole mihinkään juhannukseen sidonnainen.. vaan yleensäkin.
Hmmm.................................................


Ai niin, asiasta kolmanteen..   Minulta loppui terapia.. =o   Vaikka edellisellä kerralla sanottiin että olen pidempiaikaisen terapian tarpeessa?!!?!?!  WTF...  Terapeutti sanoi että olen niin hyvinvoiva ja pirteämpi jne... Kuulostan hyvältä jne..  NO TOTTA HELVETISSÄ minä kuulostan hyvältä kun ollaan toista viikkoa reissattu ja oltu tekemisissä IHMISTEN kanssa..

VI-----U!!!  


Ja pienin lapistani saa ihan kauheita raivo/itku/huuto kohtauksia.. jotka kestävät 15min-1h. Ne ovat siis aivan hirveitä.. ESIM näin..
-lapsi herää aamulla ja on todella kiukkuinen
-huutaa, karjuu
-ei ota luokseen äiti, isää, ei ketään
-jos sinne menee lapsi huutaa, tyhmää, mene pois, ei saa tulla
-jos lähtee pois, huutaa perään että ei saa mennä
-ei tule syliin
-jos ottaa syliin potkii, lyö, raivoaa
-heittäytyy vatsalleen, istumaan, repii petivaatteitaan
-ei satuta itseään
-huutaa ja karjuu, itkee

Tätä tapahtuu yöunilta herätessä, päikkäreiltä herätessä, silloin kun joku menee pieleen, tai ei saa jotain mitä haluaa, tai jokin asia ei ole hänelle mieluinen

EI siis joka kerta mutta useimmiten..  Tuntuu ettei jaksa... =//