Ja tämä kopioitu hyppytunnin blogista =) Ja hieman muokkaillut..

katso mikä sopii suhun

kommentoi ne mitkä sopii suhun


01. Punainen on yksi lempiväreistäni.

      Punainen on punainen

02. Omistan auton.

       Yhdessä mieheni kanssa kyllä

03. Minulla on kissa.
04. Seuraan Emmerdalea.

      Parempi kuin joku kaunarit

05. Pystyn juomaan litran appelsiinimehua 15 minuutissa.
06. Sain töitä!
07. Conan O'Brien ärsyttää minua.
08. Olen aamu-uninen.
09. Rakastan suklaata ja lakua.
10. Janne kataja on ihg!!
11. En osaa rullaluistella.
12. Näen kummallisia unia.

     Joskus kyllä =)

13. Vihreä on yksi lempiväreistäni.
14. Leivon usein pannukakkuja.
15. Olen laulanut karaokea.

      Kerran kännissä ja Vilkkumaan EI biisin

16. Käytän julkisia liikennevälineitä.
17. En voi sietää verilettuja.
18. Pidän Kotiteollisuudesta.
19
. Minulla on silmälasit.

     Pakko sitä on minunkin nähdä..

20. Olen huulirasva-addikti.
21. Minulla on koira/koiria.
22. Haluan superhyperjättisuuren perheen.
23.
Rakastan lomakkeiden täyttämistä.
24. Osallistun neuleolympialaisiin 2008.
25.
Olen mielisairas.

      Jos masennus on mielisairautta niin vastaan kyllä muuten ei

 26. En osaa viheltää.
27. Olen liimannut pikaliimalla suuni kiinni.
28. Kohtasin aviomieheni netissä.

     Eikös mtv 3 chat ole kuin netti ja emme ole vielä naimisissa

29. Haluaisin hypätä benji-hypyn.
30.
Minulla on sinivihreät silmät.
31. Olen päättämätön.
32. Nukun vähintään kahdella peitolla.
33. Olen mieluummin kotona kuin kylässä.

      Kotona on mukava olla jha sinne on mukava palata..

34. Laulan suihkussa.
35. Minulla on iPod.
36. Seuraan useita scifi-sarjoja.
37. Olen juuttunut kielestä kiinni jäätyneeseen metalliin.

     Eikö meistä jokainen vuorollaan.. =D

38. Minulla on tatuointi.
39. Minulla on kääpiösiili.
40. Aion pitää heinäkuussa karkkilakon.
41. Olen suudellut samaa sukupuolta olevaa henkilöä kuin itse olen.

      Juu kyllä olen nuoruudessani

42. Olen tumpelo tekniikassa.
43. Nyplään pikkutavaroita.
44. Settlers of Catan on suosikki lautapelini.
45. Olen hurahtanut Sudokuun.
46. Nukun päiväunet melkein joka päivä.
47. Olen vasenkätinen.

      Olen vääräkätinen, kyllä

48. Tulen työskentelemään/työskentelen lapsuuden unelma-ammatissani.
49. Olen yli 17-vuotias.

      Hyvinkin pidemmällä

50. Olin tänään työhaastattelussa.
51. Pidän ikkunoiden pesemisestä.
52. Minulla on vauvakuume.
53. Pidän dokkareista.
54. En tykkää työstäni.
55. Olen kasvissyöjä.
56. Omistan yli 200 romaania.
57.
Sisustan nukkekotia.
58. Matikka on kivaa!
59. Olen blogi-addikti.

     Jossain mielessä kyllä

60. Olen neulonut pontson.
61. Olen kummallisten asioiden kerääjä.
62. Tykkään avantouinnista.
63. Koulussa lempiaineeni oli/on kuvis.
64. Olen hurahtanut kuntoilukirjoihin.
65.
Tykkään naksutella niveliä.
67. Harrastan karatea.
68. Rakastan lohikäärmeitä.
69. Kärsin joka toinen kuukausi migreenistä.
70. Eilen oli hääpäiväni.
71.
En ole koskaan juonut kahvia.
72. Olen löytänyt elämäni miehen/naisen.

      Uskoisin kyllä

73. Rakastan hunaja-juustovoileipiä.
74. Olen opiskelija.
75.
Pidän talvesta.

      Talvi on ihan mukavaa

76. Rakastan nettikilpailuja.
77. Nälkäisenä olen hyvin äkäinen.
78. Tykkään ulkoilla.

      On se mukavaa..

79. Olen laite-/vempainfriikki.
80. Odotan vauvaa.
81. Olen alle 110 cm pitkä.
82. Harrastan joogaa.
83. Olen absolutisti.
84. Olen pelannut luminorsupalloa.
85. Pelaan WoWia.
86. Olen shampoo-addikti.
87. Aion muuttaa ulkomaille työskentelemään/opiskelemaan.
88. Olen media-assistentti.
89. Ajelen moottoripyörällä kesäisin.
90. Olen entinen tupakoitsija.

      Viimeisestä savukkeesta on jo aikaa n. 3,5v

91. Rakastan kirpputoreilla pyörimistä, se on yksi harrastuksistani.

      Kirppikset on mukavaa ajanvietettä

92. Olen ostanut 7,5 litraa Coca-colaa kerralla.