tänään soitin vihdoin ja viimein päiväkotiin ja kysyin että voidaanko tulla tustustumaan.. Ja tänään mennään sit klo. 13.30 läheiseen päiväkotiin..

Talven tullen kotihoidontuki loppuu ja minun on palattava työnhakijaksi. Tämä ajatus on minulle ihan hirveä! Olen kaikin mahdollisin tavoin yrittänyt sitä pitkittää mutta enää se ei ole mahdollista.
EN siksi että olisin työtä pelkäävä, vaan siksi että olen niin koti-ihminen ja perhekeskeinen.

Minua kammoksuttaa ajatus työstä 8-16 jonka jälkeen kotiin, ruoka, ym. ja sitten mahdollisesti aikaa perheelle jos jää.. Ja se että meidän pikku mies on niin kiinni äidissä että tuskaa tulee tarhaan meno olemaan.

Mutta tästä kaikesta huolimatta sain soitettua ja saan haettua lapsille hoitopaikat ja toivottavasti läheiseen tarhaan.

Toivottavasti ei tule kauheatsi sontaa niskaan, joten avaanpa sateenvarjon varalta..

Tiedän monen tekevän 8-16 työtä jonka jälkeen on kodin ym. vuoro. Ja se kenelle se sopii on todella hyvä juttu, mutta minulle se ei sovi..

Tänään muuten pitäisi leipoa munkkejakin iltapäivällä.. Ja jos huomenna saisi siivottua ja sitten pitäisi leipoa lisää kun on se miehen sisko miehineen tulossa "vappupirskeisiin"..