Eräitä blogeja lukiessa tuli esiin se että ei näytä masentuneelta..

Minulle on diagnosoitu keskivaikea masennus..  Ja se ei näy aina ulospäin.. Tai ehkä se näkyy niille jotka ovat tekemisissä kanssani päivittäin eli siis perheeni.. EN minä jaksa hymyillä, enkä nauraa niin usein kuin ennen.. Olen ärtynyt, kiukkuinen, surullinen, itkuinen, mollaan itseäni jne..
Suurin minun masennuksen aiheuttaja on se että olen yksinäinen eikä minulla ole ystäviä.. Ja siitä johtuen kaikki on vaikuttanut kaikkeen ja näin ollen nyt sitten rämmitään täällä elämänä syvyyksissä joko paremmin tai huonommin..

Eihän kukaan voi sanoa liikkuessaan ulkona että tuo on masentunut ja tuo ei.. Ihminen joka on totaalisesti masentunut eli ei jaksa edes sängystä nousta saati tehdä mitään.. sellaisen ehkäpä voisi tunnistaa mutta harvemmin he liikkuvat ihmisten ilmoilla..

Minäkin meikkaan, laitan hiukset ja pukeudun "hyvin".. ja olen silti masentunut..  Tiedän ihmisnen joka kulkee meikittä, hiukset sekaisin, väjissä vaatteissa eiä hän ole masentunut..

Tästä tuli nyt aika sekava kirjoitus mutta jos joku tajusi tai ymmärsi niin hyvä niin ja jos ei niin ei se maailmaa kaada..