No meninhän se pääsiäinenkin..
Lähdimme maalle ja minä kuumeessa (37,4) Olo oli mitä kurjin. Silti, mitä pä sitä ei lasten takia tekisi.  Kurjinta oli se etti minulle tule normaalisti kuumetta vaan painuu enemmänkin alilämmön puolelle joten pienikin lämmönnousu on minulle jo rankkaa.

Olo kuitenkin parani kun päästiin perille tai niinhän minä luulin. =/
Siitä alkoi sitten sairasteluni. Kurkku oli aivan kipeä, ei voinut niellä edes mehua kunnolla saati ruokaa olisi ajatellut. Siihen päälle kuiva ja ärsyttävä yskä ja se kuume joka kipusi pahimmillaan 38.8.

Eipä tehnyt mieleni muuta kuin makoilla.. Yskä siitä pahentui niin että siitä tuli oikein inhottavan limanen jossa tuntui että kauhkot ovat pihalle ennen kuin se lima on ulkona. Lapset olivat ihan ihmeissään sillä äiti ei makoile koskaan. Ei kun sillä on flunssa tai pääkipu tai.. Ja nyt.. äiti makaa, äiti nukkuu, äiti makaa ja äiti nukkuu..  Saipahan iskä viettää todellakin laatu aikaa lastensa kanssa.

Lauantaina sitten pojulle nousi kuume ja lauantai-iltana tytölle ja sunnuntaina vanhimmalle pojalle..
Voi vittu.. ja ollaan maalla, mummolassa..ulkona lunta ja ukin tekemä mäki!!!

ELÄMÄ ON EPÄREILU!!!!

Eipä se auttanut valittaa, minkäs teet kun on kipeä niin on. Mies sitten sairastui lähtöpäivänä ja neidillä kuumetta iltaisin jopa lähellä 40.
Tämä on kait nyt sitten sitä influenssaa.. ja koko kevät on ollut flunssaa meidän talossa.

Siltikin minä söin mämmiä kuumeessa ja yskässä ja nuhassa ja ja ja.. Siinäpä sitä minun pääsiäsiherkkuttelua parhaimillaan.

Toivottavasti teilla parempi meininki!