Mikä se on että tämä masennus on pahimmillaan maanantaina? Kyllähän minä sen jo olen oivaltanut mutta en tajua miksi se ei voisi hävitä pois.. hus..mene..

Tänään olisi psykologi päivä..en pidä tästä psykologista mutta sillä pitää käydä pari kertaa ja ihan siitä syystä että olen perheenäiti/kotiäiti ja minulla lapsia jne. Siitä toisesta pidin paljon enemmän..

Haluttas mennä peiton alle, mutta enpä voi  mennä kun lapsia  2  on kotona.. (ehkäpä se on ihan hyvä asia) mutta pelottaa vain se että jos/kun tulee se pahin olo niin lapset kärsivät..

Pitäis kehitellä sellanen olo kenelle voisi purnata ja puhista..

Nyrkkeilysäkki olisi yksi ehdoton.. sillä sitä voisi mätkiä kun elämä mätkii minua..

Ai niin se miksi maanantaisin on ahdistavaa.. johtuu siitä että mies lähtee töihin.. ja sekin ainoa aikuinen juttu seura häviää siitä päiväksi pois... (ei edelleenkään ole niitä ystäviä)
Surullista eikös!